Jak wyróżnić ofertę? Pokazać klientowi to, co chce zobaczyć najlepszego. To, czego nie pokaże mu ktoś inny. Ogłoszenia z wykorzystaniem ujęć z drona, świetnie wpływają na wzrost zainteresowania ofertą. Jest to nowy zabieg, a więc doskonale sprawdza się w nowych kanałach promocji, czyli np. social mediach. Dziś to właśnie social media odgrywają coraz większą rolę w sprzedaży nieruchomości, a dobre filmy i zdjęcia przyciągają uwagę użytkowników. Ich udostępnianie, lajkowanie, przyczynia się do darmowego rozpowszechniania informacji wśród ogromnej liczby ludzi. A jak wiadomo, ludzie przede wszystkim kupują oczami. Ujęcia nieruchomości z drona mogą przyczynić się do tego, że potencjalny klient, zainteresuje się właśnie Twoją ofertą sprzedaży. Ważne jest pierwsze wrażenie, a ujęcia z drona z pewnością to wrażenie spotęgują, ponieważ dużą część klientów podchodzi do zakupu nieruchomości bardzo emocjonalnie i podejmuje decyzje podczas pierwszych kilku oględzin. I tu właśnie warto, aby to Twoja nieruchomość była jedną z tych pierwszych.