Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
Zdjęcia z drona – nieruchomości na wyższym poziomie

Amerykańscy specjaliści w swoich badaniach udowodnili, że oferty nieruchomości, zawierające zdjęcia lotnicze – z drona, sprzedają się o 45% szybciej niż oferty bez takich zdjęć. Jednak czy trzeba przeprowadzać badania, aby udowodnić atrakcyjność zdjęć z powietrza? Dzięki dronom widzimy szerszą perspektywę, widzimy to, czego praktycznie nigdy byśmy nie dostrzegli. Na rynku nieruchomości, zdjęcie z lotu ptaka nie jest już nowością, ale wyróżnia ofertę wśród innych, ze względu na atrakcyjny poziom jej zobrazowania.

Zostawmy na chwilę temat nieruchomości. Przypomnijmy sobie klasyka światowego ekranu. Film „Rambo” z Sylvestrem Stallone, powstał w 1982 roku. Już wtedy wiadomo było, że film musi być urozmaicony ujęciami z lotu ptaka. W tamtych czasach, do realizacji takich ujęć potrzebny był helikopter, pilot, kamera oraz jej operator. Nakręcenie sceny, wliczając w to spalone paliwo, było niesamowicie kosztowne. Ciekawe co powiedziałby producent i reżyser filmu, gdyby wtedy zaproponowano mu ujęcia z drona? Dziś, mamy taki helikopter na wyciągnięcie ręki, a nagranie ujęć czy zrobienie zdjęć z lotu ptaka nie wymaga użycia prawdziwego helikoptera, jego pilota, spalania setek litrów paliwa. Dron zrewolucjonizował wszystkie branże na świecie, także branżę nieruchomości.

Dron w sprzedaży nieruchomości

Dzisiejszy klient, jest wymagający, dlatego rynek musi nadążać za jego wymogami. I to właśnie dziś, sprzedając nieruchomość, kamienicę, działkę, czy dom, aby wyróżnić nasze ogłoszenie, uatrakcyjniamy je zdjęciami lub nagraniami z lotu ptaka. Dzięki nim, możemy zobaczyć naszą nieruchomość z perspektywy, o jakiej do tej pory nie mieliśmy pojęcia. Te udogodnienia technologiczne warto jest wykorzystać zwłaszcza wtedy, gdy działka/ dom znajduje się w ciekawej okolicy tzn. w otoczeniu lasów, jezior, w sąsiedztwie atrakcyjnych domów. Taka prezentacja przyciąga uwagę. Jest interesująca, a co ważne efektowna. Te dwie wartości przekładają się na jej efektywność, czyli większe zainteresowanie potencjalnych kupców. Na początku publikacji wspomnieliśmy o badaniach amerykańskich fachowców. Ci sami specjaliści udowodnili, że kupujący nieruchomość, w pierwszej kolejności kierują się wyglądem z zewnątrz — architekturą budynku i zagospodarowaniem działki. Następnie wnętrzem nieruchomości

Jak wyróżnić ofertę?

Pokazać klientowi to, co chce zobaczyć najlepszego. To, czego nie pokaże mu ktoś inny. Ogłoszenia z wykorzystaniem ujęć z drona, świetnie wpływają na wzrost zainteresowania ofertą. Jest to nowy zabieg, a więc doskonale sprawdza się w nowych kanałach promocji, czyli np. social mediach. Dziś to właśnie social media odgrywają coraz większą rolę w sprzedaży nieruchomości, a dobre filmy i zdjęcia przyciągają uwagę użytkowników. Ich udostępnianie, lajkowanie, przyczynia się do darmowego rozpowszechniania informacji wśród ogromnej liczby ludzi. A jak wiadomo, ludzie przede wszystkim kupują oczami. Ujęcia nieruchomości z drona mogą przyczynić się do tego, że potencjalny klient, zainteresuje się właśnie Twoją ofertą sprzedaży. Ważne jest pierwsze wrażenie, a ujęcia z drona z pewnością to wrażenie spotęgują, ponieważ dużą część klientów podchodzi do zakupu nieruchomości bardzo emocjonalnie i podejmuje decyzje podczas pierwszych kilku oględzin. I tu właśnie warto, aby to Twoja nieruchomość była jedną z tych pierwszych.